tisdag 29 maj 2012

Ja så det kan bli, Tack för allt, ni vet vilka ni är !


Blev bjuden på en middag, och blev överaskad med ett aningen försenat firande av min 55 årsdag !
Presenter blev det också, såsom lite blommor att pryda entrén här hemma med

+ lite för invärtes bruk, så att man inte ska bli uttorkad i sommarvärmen
Tackar så mycket , för uppvaktningen !

Tack också Team Ce & Le och Team El-Ge Göteborg, för denna godsaken som ni fixat när jag kom till Barken på fredagskvällen.
Jag blev riktigt överaskad där !
--o--
Nu till det jag hade tänkt ha klart i kväll...
...det blir inte alltid som jag tänkt, men det man inte hinner i dag, ja det får man ta i morgon.
Så Alexander, det är bara lacken kvar så är spötoppen klar, och lackar gör jag förhoppningsvis i morgon !
God natt alla !

Skickat från min Windows Phone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar