onsdag 30 maj 2012

Kollade lite inför helgens tävling

Lake Tour deltävling 2
Rottnen
 Jag åkte vägen genom Gräsmark
och så här ser det ut där vi åker ner till rampen.
Ska försöka fixa skylt som visar vägen på fredag, så fort jag kommer fram.

 Så ser rampen ut !
Helt ok betongramp.
Lågt vatten i Rottnen, men bör fungera riktigt bra ändå.

 Står längst ner i rampen och tar fotot söderut !

 Samma ställe, fast norrut i stället

 Inte mycket mer att se, så jag kollar vidare .....

 Här, en lagom liten vik !
(Rampen ligger till vänster när man kommer ur viken)
Som ni ser, så finns det inga bryggor att använda, så ta med ankare !
Vi får göra det bästa möjliga av situationen.

 Jag kommer förmodligen finnas i det här området, där ni anmäler er från det jag kommer på fredagen, samt även på lördagsmorgonen.

Vändplan ! 
Parkerar gör vi så tätt som möjligt, och det går aldeles utmärkt att parkera på gräsytorna mot skogsbrynet.
Avstickaren ner till själva rampen går ner vid skogskanten längst bort i bild.
Må bäst alla, så ses vi fram mot helgen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar