tisdag 15 maj 2012

Lite sent, eller tidigt ....


...ja det beror ju på hur man ser det !
I vilket fall, det blev en hel del mil på de Norska vägarna !



 Orsaken var bl.a. de här, som det team, utav Lake Tour teamen, som fiskar bäst på Barken får.

Klockan är ju tidig morgon nu !
Men för egen del är det en RIKTIGT SEN kväll, och orsakerna är flera, dels trippen till grannlandet i väster, och dels spöna som jag hållit på med ett tag nu, de skulle ju lackas när jag kom hem, och det tog lite tid innan det riktigt blev av, för jag tog "några" minuters vila innan jag orkade ta tag i det.
Men det gör ju inte så mycket, för resultatet ser bra ut, så här långt i allafall, och jag kan ju, och ska besöka den ljuva sängen ett tag nu, så ha nu en
Riktigt god natt, eller dag, eller vad ni vill,
Jag går och lägger mej några timmar nu i allafall !!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar