måndag 21 maj 2012

Lite från Barken i helgen, + resultatlistan !


Lake Tour 2012
Deltävling 1 på
Barken




Jag var riktigt sliten efter helgen, vilket innebar att jag slocknade direkt när jag kom hem i gårkväll, men nu är jag på g. igen !
--o--
I allafall
Vi fick en tävlingshelg som bjöd på kanonväder !
Att dessutom få träffa alla "goa" kompisar, gjorde helgen bara så mycket bättre.
Tyvärr så har jag inte så mycket foton som jag brukar ha, för de ligger på Barkens sjöbotten tillsammans med min telefon !
Men foton kommer så småningom, för vi har ju våran eminenta fotograf "Kibban" i El-Ge Göteborg, som fotar och filmar så mycket hon hinner med .
Vi kommer även få en hel del foton från YM:s Fiske
--o--
Så till det viktiga ! 
Hur gick det då ?
(fotot lånade jag från Team Kareta)
Vi Gratulerar
Team Bassa
till segern i årets första deltävling
Deras sammanlagda tävlingsresultat mättes till 
754 cm.
De fick också priset för tävlingens längsta gädda 
102 cm.
--o--
Andraplatsen Gratulerar vi
Team Champs of logging
753 cm. blev deras tävlingsresultat.
--o--
Själv lyckades jag ta tredjeplatsen med 713 cm.
--o--
Hela resultatlistan är klar och du ser den HÄR !
--o--
Vill också passa på att tacka YM:s Fiske för denna mycket trevliga tävlingshelg !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar