lördag 8 februari 2014

Lys Pinkies

Har fått hem några burkar Lys- Pinkies, som jag tar med till Lag-DM u på söndag
Först till kvarn är det som gäller.

Bara som jämförelse så la jag upp bilden på Maggot också
Den har jag gott om.

Mygglarver, finns också som vanligt, de har jag däremot inte riktigt lika gott om, så vill du vara säker på att få tag på en burk eller två på söndag, hör av dej i så fall.

Nu åker jag till Skattkärrsviken och kollar vad som hänt sedan i går, bara för säkerhets skull, eftersom den nederbörd som kom bestod av riktigt blöt blötsnö, och temperaturerna motarbetar oss hela tiden.

Kan i vilket fall redan nu meddela att isen på Skattkärrsviken är bra, det är endast ett ytters litet område som jag känner att jag behöver kolla en extra gång.

Återkommer med hur det ser ut senare i dag, och när jag är hemma igen, lägger jag upp karta med gällande avrisningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar