lördag 19 maj 2012

Mera strul !

Det känns som att det aldrig tar slut !
Eller så är jag bara inne i ett dåligt stimm, tillfälligt kan man ju alltid hoppas !
Började i torsdags med en sönderkörd trollingmast !
Fortsatte på fredagen med att upptäcka att plånboken var borta, vilket innebar en massa extrajobb med att spärra samtliga kort som fanns i den samt att beställa ett nytt körkort!
Och väl ute på Barken i dag fortsatte elendet, tappade nämligen ena pulkan mitt under tävlingen.
Och som om inte detta var nog, så hamnade min telefon på sjöbotten i kväll, vilket innebär lite svårigheter med dels bloggandet, och framför allt så går det inte få tag på mej så lättvindigt några dagar , ja i allafall tills jag fixat en ny någon dag till veckan.
I morgon är det ny dag med nya möjligheter, innefattande dag 2 på Barkentävlingen, så jag tar ock lägger mej och sover ett tag nu.
God natt och sov gott alla !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar