söndag 20 maj 2012

Inte samma aktivitet i dag !!!!!!!

45 cm pigg och rask Öring, fattade tycke för en liten Nisse.
Utöver det har jag hunnit med att sätta 7 st. beten i en stooor risvase, det innebar en massa onödigt arbete samt några beten fattigare.
Förutom detta, så har jag fått 3 gäddor, där den minsta inte var längre än max 30 cm. och den räknas ju inte i tävlingen, de andra två klarade minimigränsen i allafall, vilket samtidigt innebär att med dom 8 som jag fick i går, så har jag 10 st. nu, och får börja byta ut de minsta i fall jag skulle lyckas kroka någon större än de jag har.
Vilket inte känns så troligt just nu, för sista 2 timmarna har det inte hänt någonting !
Men fiske är ju fiske, och allt kan ju hända, så än kastar jag inte in handuken, har ju till kl. 15,00 på mej innan vi ska vara i land !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar