onsdag 2 maj 2012

En dag fylld av strul och lösningar !


Dagen började allt annat än bra i dag, fick nämligen ta hjälp med att transportera bilen till verkstad,....
 ...Fick nämligen haveri i går kväll, och Grums Bilelektriska är ju stället jag brukar anlita .....
 ...och de ställer opp, precis som vanligt !
--o--
Problemet för mej var ju bara att jag hade besiktningstid på trailern i dag, och det är värkligen tur att man har riktigt bra kompisar.
 Stort tack Niclas, som ställde upp direkt, och tyckte att jag kunde låna hans dragbil, så att jag kom iväg till Säffle, och besiktningshallen där trailern blev kontrollerad efter alla konstens regler.....
...och det gick ju riktigt bra !
--o--
Och i morgon, så förhoppningsvis, i allafall.
Så får jag reda på vad felet på min bil är, och om / när det går att fixa, så det är bara att hålla tummarna, och hoppas på det bästa !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar