lördag 10 december 2011

Håller tummarna för lugnare vindar i morgon !!!

Vi får se hur vindarna ser ut i morgon, om det blir fiske för min del eller inte.

Prognosen just nu ser ganska lovande ut, men man vet ju aldrig !

Och för egen del så blir det inget fiske, om det inte är riktigt bra förhållanden, eftersom jag inte kan köra på den ordinarie bränsletanken längre.

Den är helslut nu, får inte ur en droppe därifrån längre, så sist när jag var ute använde jag en reservtank, vilket innebär att jag får tanka ute på sjön, och det är ingen hit att balansera tratten och försöka fylla på bensin om det gungar för mycket !

Förhoppningsvis så monteras den nya tanken nästa vecka, i allafall om allt går planenligt.

Så jag sitter och håller tummarna för riktigt lugna vindförhållanden i morgon, så att det kan bli ett pass på Vänern !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar