lördag 31 december 2011

2011 års sista dag !

Ja, årets sista dag blev riktigt bra

Kanonväder på sjön


Och Lax blev det också, riktigt kul att avsluta ett år på det här sättet.


Ja, ja !

Det blev lite jobb med att ta rätt på firren, när jag kom hem, men det gör inget, när resultatet blir ett par kanonfiléer i lagom format.


Och betet då !

Ja samtliga kontakter i dag, valde en sådan här
Tomic 923


Och nu är det inte mer än ca. 1,5 timme kvar av 2011 !

Så jag vill härmed passa på att tacka alla er som tittat in hos mej, under det gångna året,
och önska er alla ett riktigt
Gott Nytt År 2012

2 kommentarer:

  1. tack för en bra blogg!!! jag länkar dig på min sida gör gärna detsamma.
    Team Bara Trassel
    wwww.teambaratrassel.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Kul att du tittar in hos mej.
    Och det är klart att jag länkar till dej på min blogg också

    Ha ett riktigt gôtt fiskeår 2012

    Må bäst
    mvh Kalle

    SvaraRadera