tisdag 19 november 2013

Börjar så sakta gå åt rätt håll nu........


Har som ni kanske märkt varit lite dött här på sidan några dagar nu.
"Det har sin förklaring"
Har nämligen varit lite "Out of order"

Tanken var att vara med förra helgen och söka av området söderut från Baggerud, i ett försök att hitta den som fortfarande saknas, efter den tragiska olyckan för drygt en vecka sedan.
Men tyvärr så blev jag tvungen att hålla mej hemma.
Orsaken var att jag, inte tog mej upp på benen utan att ha hjälp av ett par kryckor. (blir så ibland, men brukar gå över efter lite vila, men den här omgången tog det lite längre tid än vanligt)
Men nu är jag på g igen.....förhoppningsvis i alla fall.....det känns i vilket fall bättre, och i dag behövs inte de extra stödbenen!

Har väl inte suttit helt sysslolös ändå, lite spön har fått tillsyn.
Ja Torbjörn, dina spön är på gång nu.
Har bytt två av ringarna nu, ska bara lackas innan de är helt klara.

De andra två ringarna, hade jag slut på, så de var jag tvungen att beställa hem.
Snabb leverans, för de dök upp i dag, med posten, vilket innebär att jag förmodligen gör klart under dagen.

Har även tittat lite på det gamla spöt jag håller på med, har här börjat med toppdelen.
Det tar sin tid, det är, enbart på den här spödelen, över 60 lindningar som ska göras om, men det står ju inte helt stilla, utan går framåt lite sakta.

Må bäst alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar