lördag 14 september 2013

Strul!!!!!!!

Den här dagen vill inte riktigt som jag vill!
Började med att sova riktigt gott, men tyvärr en timme för länge!!!!!
Inget att göra åt, bara sätta fart, och försöka hinna fram i tid, deltar nämligen i SFK Älvkrokens trollingserie, och de kör tävling i dag på Tisjön.

Ho, jag kom fram i tid, ca. 5min. innan start, och kände att nu är jag ju med på banan igen........hade visserligen inte sjösatt, men ändå!!!

Kom i väg ur på sjön, kanske dryga kvarten efter dom andra....åkte till det område som jag bestämt mej för.....får i betena, och tänker "nu är jag på g."

Tävlingen är ju C&R, så jag tar och ordnar fram kameran..............det är bara det, att kameran ligger kvar i bilen.....så jag får väl änvända mobilen i stället.....och upptäcker att den OCKSÅ  ligger kvar i bilen!!!!!!!!!

Nu fanns inga alternativ kvar, utan jag fick riva och åka i land, för att hämta både kameran och mobilen.

Tillbaka till ruta ett, och börja om från början.

Och som om inte detta var nog, så upptäcker jag, när samtliga beten var i vattnet igen, att kaffet står kvar hemma,,,,Suck.

Har haft, som det känns, ganska segt fiske.
Men har kunnat fota 5 gäddor än så länge.....så NU kanske jag är på g!!!!

Skickat från min Windows Phone

2 kommentarer:

  1. Låter lite som mig..sådana dagar man borde kanske stannat i sängen =) min tur med aspen började med STRUL !!!! tankade dunken full och telefonen ringde,glömde stänga locket.framme vid spiken märkte jag detta..ca halva 30 liters tanken kvar,all färg på durken hade krullat sej,bara börja tvätta inuti..körde till en gör det själv tvätt..Sen ut o ett nytt försök o komma ut och det gick ju bra då...Ha d bäst Kalle mvh Marko

    SvaraRadera
  2. Ja vist är det kul när "livet leker"

    Ha en bra dag

    SvaraRadera