söndag 14 februari 2016

Lite från Breviksnappet i dag

Breviksnappet 2016
På sjön Ränken
Dagens genomgång, avklarad.....

....innan det var dags att kliva ut på isen.

Skrev i ett tidigare inlägg att det var 95 startande, men eftersläntare anlände, och så var plötsligt antalet startande strax över 100


Här.....inte så långt kvar innan slutsignalen.....

......allt klart för invägning....

....prisbordet är dukat........och hur exakt resultaten utföll, ja det återkommer jag med när de är skrivna, och jag fått tag på desamma.....(förhoppningsvis i morgon)......... kan ju ändå meddela att segervikten visade sig vara hela 8,8 kilo, och om jag nu inte har fel, så tror jag det är den högsta segervikten på 40 år eller så.

Som sagt, jag återkommer med resultatlistan snarast möjligt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar