lördag 9 augusti 2014

Dagens beten!

En dag som jag egentligen borde stannat i sängen, och inte gått upp överhuvudtaget!

Men nu gick jag ju upp, för planerna var ju fiske !

Kom fram till rampen och sjösatte, och upptäcker att batteriet är tomt
Försöker fixa starthjälp, och tappar mobilen i sjön, ( börjar bli några nu, tyvärr) så det är orsaken till att bloggandet inte fungerade i dag.

I vilket fall, så kom vi ut, Jonas och jag, några timmar försenade bara, och fisket var ett faktum.

Trots att vi endast körde ca. 5 timmars fiske i dag, så hade vi många besök i båten.
10 Gös, 1 Asp och Gäddan visade sig bli ca. 15 till antalet, (tappade räkningen på antalet gäddor, så gällande gäddan så är jag lite osäker på just antalet) men kul fiske i alla fall

Betena då ?
Ja de var de här, bästa betet för dagen, var det som ligger överst i bild.

Nu blir det natten, för i morgon gör jag ett nytt försök, på ett nytt vatten.
Och jag ska försöka hålla i den nya !

Tack Jonas för en mycket trevlig dag, trots allt strul.

Och
Tack för i dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar