lördag 5 april 2014

KM-1 är igång!

KM-1
Nu är dom igång, de som hade möjligheten att köra i dag.

Bland dom första att sjösätta var Team Dilén





Så var det dags, Jörgen håller kaptensmötet, och talar om vad som gäller.


"Vargen" fick bli med ut på sjön i dag, och ville ha bildbevis på just detta, och det är ju klart att då tar man ju ett sådant foto...!




Sist ut från hamnen, var Robin, som kör Team Gladiator / RK

Tävlingstiden är satt till 17,00 i eftermiddag, då vi får se vilket team som lyckats bäst.

Det blev 11 team till start, vilket är kul.

Startlistan för dagen blev att se ut så här:
1. Team Sangsom
2. Team Särimner
3. Team Solo
4. Team Vikström
5. Team Söderlund / GLG
6. Team Dilén
7. Team Sugbritt
8. Team Oflyt
9. Team ? (Återkommer med teamnamnet när de bestämt vad de ska heta, när de kommer i land.
10. Team Fetto
11. Team Gladiator

Själv kunde jag tyvärr inte köra i dag, p.g.a. diverse orsaker.
Men så är det i bland.
Har jag tur, och allt går som jag tänkt mej, så kanske det kan bli ett kortare pass fram på dagen.

I vilket fall, så hoppas jag på rapporter från dagens KM-1, vilket jag i så fall återkommer med här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar