lördag 24 augusti 2013

Nästan 2 dagars fiske utanför Kungshamn!


Det blev "nästan" 2 dagar, eftersom dag ett kom jag inte ut förrän fram mot middagen, och dag två fiskade jag bara till fram mot middagen !!!!
Hade kanonväder, och lagom med fisk, båda dagarna.


Och man mår ju bara såå gott, när man får förmånen att komma ut på lite lagom fiske, med alldeles lagom förhållanden...

Kjell-Ove och Pelle, sitter här på sitt stamställe och drar makrillen.
(Maritha var inte med på sjön i dag)
Stort tack för gästfriheten, och ett par mycket trevliga dagar i Makrillens tecken.

SSRS är ute på uppdrag, här med en haverist på släp

Fisket då?
Jo, jag är nöjd
36 st. i går och 50 i dag = 86 fina Makrillar.

Och denna som jag fick i går, visade sig vara ett nytt personrekord för egen del
42 cm. 620 gr.

Nu tar jag kvällen, för i morgon är jag på sjön igen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar