söndag 26 februari 2012

Från Breviksnappet på Ränken !


Breviksnappet 2012

Själv var jag på plats strax före kl 08,00 vid Breviks SK:s klubbstuga vid Ränken.


Och när klockan närmade sig tiden för utgång, visade det sig att årets deltagareantal uppgick till 104 st.


Tog en promenad på isen, och träffade bl.a. på Gudrun, i väntan på ......



...startskottet.

---

Nu till lite ögonblicksbilder, tagna under själva tävlingstiden.



















Och, som ni ser, så var förhållandena kanonfina i dag.



Invägningen var placerad i klubblokalen, som vanligt...



...och när den (invägningen) var klar blev det dags att dela ut prisbordet, som i år uppgick till ca. 40000 kr.

---

Hur resultatlistan ser ut har jag ingen koll på just nu, men jag återkommer med den så fort jag får tag på den !

---

Nu tar jag kvällen/natten,
på återseende i morgon !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar