söndag 5 september 2010

Topp tre m.m. från Pike Trophy

Stort grattis
till topp 3
1:a Team AntErik
13,8 kg

2:a Team Håkansson
11,6 kg

3:a Team Jägra
11,1 kg

Vidare riktar jag ett stort tack till Team Kareta, för en rolig ock bra arrangerad tävling.
--------
Resultatena är klara och kan ses på deras sida.
Länk till resultatet ser du här nedan
Som ni kanske redan förstått gick inte fisket min väg i går, i vilket fall som hälst så hade jag tre kontakter på hela dagen, vilket räkte till en 20:e plats.
Började med en som jag lyckades ta hela vägen in i båten. Den tog på denna Nils Master, 12 cm. kropp med större sked, ( kommer troligen på marknaden på sikt, detta bete har levererat en hel del tidigare i sommar )
Fortsättningen var inte min,
tappade en och bommade den sista.
Men vi hade i alla fall tur med vädret !
---
Ha nu en bra dag alla !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar