tisdag 29 juli 2014

Lite från ECB på Skagern.

ECB 2014
samt den tredje deltävlingen i 
Lake Tour 2014
På Skagern
Sent fredags kväll, sjön ligger som en spegel, och det var dags att krypa i koj.....

.....för snart var det dags för start lördags morgon


Här framme vid Söndags morgon, och Team Värmlandstroll, ligger precis som vi andra och väntar på starten dag två.



Så var det dags för prisutdelning, för tävlingen var avgjord, och resultatlistan var sammanställd
Själv råkade jag ta hem segern, med 832 cm......

....och fick därmed en sådan här med mej hem.
Passade ju riktigt bra, eftersom jag hade tanken att skaffa en riktig grill inom det närmaste, så det kunde ju knappast bli bättre än så här.

Vill också härmed passa på att tacka för alla gratulationer som jag fått.

Andraplatsen fixade Team Jägra, med 800 cm.

Och Team El-Ge Värmland fick 792 cm. och blev därmed trea

Det var topp 3 på Skagern
Resultaten hittar du på Lake Tour bloggen

Komplett resultatlista hittar du HÄR
och
Poängställningen efter tre deltävlingar hittar du HÄR

Vill också tacka Eldabutiken, med Emanuel Eskilsson i spetsen, för ett riktigt trevligt arrangemang, 

Nu tar jag kvällen (eller natten) för snart kommer två av mina barnbarn och vill med ut ock fiska, och dom brukar inte sova så länge på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar