torsdag 11 april 2013

Resultat m.m. från Emsen Högboda


Jag var riktigt sliten, när jag var hemma efter onsdagspimpen, vilket innebar lite kortare vila!!!
Ja det var i allafall tanken, men kroppen ville annorlunda!!!
Slocknade nämligen, och sov som en stock!!!

Men nu är jag vaken, ja nästan i allafall, så jag passar på att fixa ut lite foton och resultat innan vilan tar över igen.... Här följer några bilder från dagen...





Här börjar det dra ihop sig till start, och det ser ut som att det blir en riktigt fin dag på isen.






Valborg, äldsta deltagaren i dag !
Hade lite svårt att gå,.... och borra, i de isförhållanden som det bjöds på i dag, så jag körde ut henne till fiskeplatsen, ock givetvis också såg till att hon kom i land när tävlingen var slut....


Väl i land så var grillen tänd, och maten var på g!
Närmare 150 hamburgare, ett hundratal korvar, av den lite grövre storleken samt ca. 100 burkar dricka.
Korv- och hamburgerbröd,,, samt div. tillbehör.
Ja allt som behövdes, för att få till ett "grillparty" på stranden!!!

Jo då, det tog slut på maten, nästan i allafall, och det som blev över, lottades ut bland deltagarna.

Efter maten, då mådde vi gott, Outi hittade t.o.m. en fåtölj som fungerade riktigt bra.

Så ser dom ut, dagens totalsegrare!
Grattis till segern
Erik Aarstad och Britta Kullberg
11852 gr.
Det var segervikten i dag!

Hur det gick i övrigt ser ni i resultatlistan HÄR

Tack alla för en mycket trevlig dag !

Nu tar jag natt på riktigt, släcker lampan och sover några timmar till!

God Natt Alla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar