torsdag 18 oktober 2012

Blir inte alltid som man vill !!!!!!!!!!

Tog vägen förbi Jonas på Vidars Fiske i Karlstad, eftersom han fått in lite nya APEX, och där ibland skulle ett par som jag beställt finnas med.
Hade som sagt, beställt ett par APEX i den här färgen !
Hade kollat katalogen, vilket färgnummer det skulle vara !

Och vad kommer ????
Jo dom här !!!!!
En helt annan färg!
Kollade katalogen igen, och färgnummret stämde med vad som jag trodde var rätt, men fotot i katalogen var inte rättvisande, färgmässigt i allafall.

Så det blev inte riktigt som jag tänkt !!!!

Men vad gör väl det.....
Det fick bli tre st. av den felaktiga färgen + några andra som jag inte hade tidigare!

Vilket i sin tur innebär att jag nu har ett antal ofiskade beten att prova, nästa gång jag kommer iväg.
När ?
Ja det hoppas i allafall jag, att det inte dröjer för länge, innan det bär iväg. 


3 kommentarer:

  1. Ser att vättern levererar stora laxar,och vänern fina fiskar oxå..nåra turer tänkta åt dessa i höst? ha det gott Mvh Marko.ps silen turen blir en weekend nere vid södra änden vammervikens campingen med husvagn

    SvaraRadera
  2. Gör ett försök på Silen i morgon, om vädret håller vad som är lovat, och om kroppen inte sätter stopp.
    Beror lite på om jag orkar sova i natt.

    Hör gärna av er om ni kommer redan i morgon!
    //Kalle

    SvaraRadera
  3. Vi höres av innan jag åker upp mot Bengtsfors,Tösen fylde 20 år blev lite kalas med skaldjurstårta denna helgen..Må bäst Mvh Marko

    SvaraRadera