onsdag 15 februari 2012

Från Glafsfjorden / Koppsäng i dag !


Äntligen orkade jag sätta mej med dagens resultat, gjorde nämligen den dundertabben att inta ryggläge, för att försöka vila, och få lite ordning på kroppen, när jag kom hem.

Tydligen var det behovet stort, för vad hände ?
Jo, jag slocknade direkt, och aldeles för länge !!!!!!!!

Men nu är jag på G !
Och det är dags för ett litet sammandrag + resultat, från tidigare i dag !







Vi blev som sagt 58 startande i dag.

Riktigt kul !!!!




Konsentrationen på fisket är på topp !







Själv passade jag på att kolla andra områden på Glafsfjorden, med tanke på eventuella framtida tävlingsarenor.

Att det är, och har varit stort tryck i isen i år, är det ingen tvekan om, råkarna går kors och tvärs över riktigt stora områden nu.






Och som syns på de här fotona, så är de inte direkt små häller !





En blivande skridskobana höll på att plogas upp, så tänk på att inte borra i den banan, om du ska ut och prova fiskelyckan !











Så var det i stort slut på tävlingstiden, ock invägning av dagens fångster stod på tur.

Hur det gick ser du HÄR !

----

Och vi får gratulera
Inge Björn
och
Marit Andersen

till totalsegern med sammanslagna vikten

10664 gr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar