lördag 29 oktober 2011

Det går som vanligt !!!!!!!!!!!!!!!


Skulle försöka fixa till det här med fastsättning av räcket på båten i dag, det sprack i gjutgodset i fästena när jag var till Siljan häromdagen.


Förutsättningarna var ju lysande, Solen tittar fram och inget regn i sikte, så det var bara att dra igång, "trodde jag i allafall".....






Så småningom så var det trasiga demonterat, och det var dags att montera nytt istället ...



......... då konstaterade jag att det inte var riktigt samma diameter på grejorna, så vad göra ?

Försökte mej på att slipa ur fästet, men konstaterade efter ett par timmar att detta var inget som jag hade tillräckligt bra verktyg till, så jag fick ringa ett samtal, vilket resulterade i att allt KANSKE löser sig i morgon !

Så nu håller jag tummarna för att den planen ska fungera !

Får väl bara konstatera att allt går precis som vanligt !!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar